Celem naszego portalu "SprawnaFirma.pl" jest dostarczenie Państwu niezbędnych narzędzi i praktyk do uporządkowania obiegu dokumentów w firmie.
Myślą przewodnią naszych działań jest pomoc Państwu w prawidłowym doborze właściwych narzędzi, określenie w sposób optymalny Państwa potrzeb, pomoc przy wdrożeniu
rozwiązań informatycznych i szkolenie pracowników.
W ramach portalu współpracują ze sobą firmy zajmujące się na co dzień produkcją oprogramowania, dostarczaniem sprzętu i
szkoleniem pracowników.
Przy realizacji projektów wraz z naszym portalem proponujemy
nieodpłatne doradztwo z zakresu możliwości refinansowania inwestycji ze środków unijnych.
Wprowadzenie obowiązku stosowania podpisu elektronicznego wzbudza wiele kontrowersji, pytań i wątpliwości.
Jeżeli w Twojej firmie ma również pojawić się wkrótce
certyfikat kwalifikowany, dowiedz się jak go w pełni wykorzystać, aby znacząco zmniejszyć koszty funkcjonowania administracji w firmie.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z prawnymi, teoretycznymi, a przede wszystkim praktycznymi aspektami związanymi z
podpisem elektronicznym, a także wykształcenie praktycznych umiejętności pozwalających na świadome posługiwanie się
technologią e – podpisu.
Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?
Szkolenie kierujemy do właścicieli i pracowników biur rachunkowych, księgowych i pracowników odpowiedzialnych w firmach za rozliczenia z ZUS, osób z zarządów firm, przedsiębiorców i ich pracowników, pełnomocników, osób zajmujących się gromadzeniem i przetwarzaniem danych oraz czynnościami administracyjnymi.
Na szkolenie zapraszamy również doradców podatkowych oraz właścicieli i pracowników kancelarii prawnych, zajmujących się obsługą i reprezentowaniem na zewnątrz podmiotów gospodarczych.
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat wystawiony imiennie oraz na firmę, sygnowany przez Easy Access Technology sp. z o.o.